top of page
Zoeken
  • Multiculturals

Mohammed Rifi


Hoe heet je? Mohammed Rifi

Wat is je leeftijd? 20 Jaar


Hoelang woon je al in Tilburg west? 20 jaar

Kun je wat over jezelf vertellen Ik woon heel me leven al in Tilburg west. Ik woon thuis met me ouders, broer, zus en broertje. Ik zit op dit moment niet op school heb al wel een opleiding logistiek afgerond. Ik werk 3/4 dagen in de week als parkeeronderzoeker. Ik ben een sociale en behulpzame jongen en sta altijd open om een ander te helpen.

Wat doe je graag in je vrije tijd?

In me vrije tijd vind ik het leuk om leuke dingen te doen met vrienden en sporten vind ik ook wel leuk

Naar wat voor muziek luister je? Ik luister vooral naar hiphop

Wat is je favoriete gerecht? Pizza


Heb je huisdieren? Nee ik heb geen huisdieren maar wil graag een kitten nemen

Wat vind je, op sociaal vlak, leuk aan het wonen in Tilburg West? Op sociaal vlak vind ik het wonen in Tilburg west prima. Ik heb goed contact met buren/buurtbewoners en ik zie dat iedereen dat heeft bij mij in de buurt

Wat vind je, op sociaal vlak, minder leuk aan het wonen in Tilburg West?

Op sociaal vlak heb ik er persoonlijk niks slechts over te zeggen

Heb je veel contact met buurtbewoners? Ja zeker

Wat vind je mooi aan de wijk? Ik vind dat we genoeg parken hebben en dat die er wel okay uit zien


Wat vind je ABSOLUUT NIET mooi aan de wijk (qua hoe gebouwen, pleinen, parken etc eruit zien)? Ik vind dat het een beetje verouderd uit ziet, daarmee bedoeling de woningen en gebouwen voornamelijk.

Zijn er genoeg voorzieningen in de wijk? Voor mij wel maar ik denk dat veel mensen niet weten dat deze voorzieningen er zijn

Als je iets mocht toevoegen aan de wijk, wat zou dat dan zijn?

Meer activiteiten. Vroeger toen ik wat jonger was waren er heel veel activiteiten voor buurtbewoners en dat is in de afgelopen jaar echt minder geworden tot op heden bijna geen activiteiten meer zijn

Heb je een droom voor west? Ik hoop dat de jeugd meer begeleiding krijgt omdat het in deze wijk heel makkelijk en verleidelijk is om de criminaliteit in te gaan.

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page