top of page
Zoeken
  • Multiculturals

Yasser Hasbi

Wat is je naam?

Yasser Hasbi


Wat is je leeftijd?

15 Jaar


Hoelang woon je al in Tilburg west?

15 jaar


Kun je wat over jezelf vertellen

Ik woon heel me leven al in Tilburg west. Ik woon thuis met me ouders en oudere broer. Ik zit in het 3e leerjaar van mijn Havo opleiding. De opleiding volg ik op het theresialyceum. Ik ben pas begonnen bij mijn eerste bijbaan, dat doe ik bij de Albert Heijn als vakkenvuller


Wat doe je graag in je vrije tijd?

In me vrije tijd vind ik het leuk om leuke dingen te doen met vrienden en sporten vind ik ook leuk. Ik vind voornamelijk fitness en voetballen het leukst, daarnaast vind ik het ook leuk om te gamen


Naar wat voor muziek luister je?

Hiphop


Wat is je favoriete gerecht?

Al het eten wat me broer kookt


Heb je huisdieren?

Nee ik heb geen huisdieren


Wat vind je, op sociaal vlak, leuk aan het wonen in Tilburg West?

Op sociaal vlak vind ik het wonen in Tilburg west leuk. Ik heb hier veel vrienden en goed contact met de buurtbewoners


Wat vind je, op sociaal vlak, minder leuk aan het wonen in Tilburg West?

Op sociaal vlak heb ik er niks over te zeggen op dit moment


Heb je veel contact met buurtbewoners?

Ja zeker


Wat vind je mooi aan de wijk?

Ik vind dat we genoeg voetbalvelden hebben en speeltuinen


Wat vind je ABSOLUUT NIET mooi aan de wijk (qua hoe gebouwen, pleinen, parken etc eruit zien)?

Sommige plekken zien er een beetje oud uit. Het is wel tijd voor een vernieuwing


Zijn er genoeg voorzieningen in de wijk?

Voor mij wel maar ik denk dat veel mensen niet weten dat deze voorzieningen er zijn


Als je iets mocht toevoegen aan de wijk, wat zou dat dan zijn?

Meer activiteiten. Mijn broer had op mijn leeftijd heel veel te doen zoals: voetbaltoernooien, buurtfeesten, buurtbarbecues en uitjes met wijkbewoners.


Heb je een droom voor west?

Ik hoop dat west niet meer zo n slechte naam heeft, omdat als je er zelf in woont je het anders ervaart, en die ervaringen zou ik graag willen dat iedereen dat zou hebben.

19 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page